Menu Sluit

Op zoek naar jouw droombaan in de zorg?

In opdracht van: Interchange

Klant: Interchange

Interchange bestaat al sinds 1990 en is een van de oudste spelers op het gebied van vaste banen, uitzenden en detacheren in de zorg. Dit doen ze zowel in Nederland als in het buitenland. Interchange onderscheid zich van haar concurrenten door middel van een zeer persoonlijke aanpak en complete begeleiding in het proces. Van kennismakingsgesprek tot salarisonderhandeling en van sollicitatie tot bijscholing.



Probleem

Interchange is een modern bedrijf met een persoonlijke aanpak. Een jong team van professionals staat dag en nacht klaar voor de klanten en reist de hele wereld over om ondersteuning te bieden waar nodig. De huisstijl & online aanwezigheid van Interchange kwam inmiddels niet meer overeen met deze identiteit. Wij zijn door Interchange gevraagd een nieuwe huisstijl te ontwikkelen met daarbij aansluitend een nieuwe website.



Oplossing

Het nieuwe logo van Interchange straalt duidelijkheid uit. Openheid van zake, duidelijke, directe, communicatie & vriendelijkheid zijn kernwoorden die Interchange graag uitstraalt. Op de website van Interchange was het van belang dat de lezers een duidelijk beeld kregen van hoe het proces van Interchange werkt. Uitleg hierover verschilt per land. Ook heeft Interchange de mogelijkheid om een eigen vacature database bij te houden. Persoonlijk contactpunten bevinden zich door de gehele website, zodat lezers op ieder moment de mogelijkheid hebben om contact op te nemen. Door de gehele site is rekening gehouden met een zo hoog mogelijke conversie en ook is de gehele website SEO geoptimaliseerd.

In het kort:

  • Responsive website in WordPress
  • Compleet aanpasbaar door de klant
  • Strakke, moderne uitstraling die nog jaren mee gaat
  • Duidelijk, overzichtelijk & makkelijk in gebruik
  • SEO(Zoekmachine) geoptimaliseerd
  • Vacature database